n-i-c-k.reismee.nl

Dag 2

Ik werd wakker op de boot. Het 'ontbijt' stond al op tafel. Ik noem het 'ontbijt' omdat het niet te eten is!!! Ik liep naar de koks op de boot en vroeg aan hen waarom het niet zo lekker was. Ik ben natuurlijk zo dom om dat in het Nederlands te vragen want er waren ook was Spaanse koks mee op de reis, gelukkig waren er ook nog Nederlandse koks en de zeiden dat het andere 'lekkere' eten niet goed te bewaren is op de boot. Maar de andere dingen die goed houdbaar zijn, zijn niet te vreten. Maar gelukkig had ik mijn oude vertrouwde Hollandse voedsel bij me. Ik ging dus dat eten. Maar tot mijn grote bewondering was al het eten zowat bedorven. Ik heb heel veel overboord gegooid.

Undecided
We waren in Latikia, in Sirië, maar daar is burgeroorlog dus ik ging met het vliegtuig naar Bagdad. Ik ging daar in een drie sterren hotel zitten. De volgende dag weer een nieuw verhaal.
Cool

Volgende Dag

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!