n-i-c-k.reismee.nl

Dag 4

Vandaag zou ik naar de Hangende Tuinen van Babylon gaan. uh.... Ik krijg daar een rondleiding van een gids. Ik ben niet de enige die een rondleing krijgt, er komt nog een andere groep met me mee.

Dat zijn de mensen die allemaal met me mee gaan, ik loop in dat groepje daarachter, in dat grote groepje. We zijn onderweg naar de Hangende Tuinen. Toen we aankwamen zagen we een iets heel cools. Er liepen hele bijzondere dieren, we liepen naar ze toe maar ze waren schuw. Het waren een sorrt klei9ne parkietjes die je ook in Nederland tegen komt. Groene. We liepen verder. Weliepen verder door de Tuin, met mooie geheime ingangetjes in van die kleine huisjes. Ik maakte wat foto's en liep een beetje te eten.

Volgende dag...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!