n-i-c-k.reismee.nl

Dag 3

Dit is het 3 sterren hotel in Bagdad. Er waren ook 2 sterren hotels maar ja, de kosten maakten me
niets uit. Het gaat om het luxe leven. Het was erg rustig in het hotel. Het was ochtend en het was tijd om naar de Hangende Tuinen van Babylon te gaan. Ik ging met een heel gek vervoer. Dat vervoer is daar redelijk populair daar.

Die auto die ook veel in Mr. Bean voorkomt. Daar ging ik, in een geinig autootje op naar de Hangende Tuinen van Babylon. Toen ik aankwam had ik toch echt iets heel anders voor gesteld. Het was veel groter dan dat ik gedacht had. Het is eiegenlijk een hele grote tuin. Ik heb gehoord dat het in de 6e eeuw is gebouwd. Ik weet het niet pricies maar het zal wel zo zijn.
Ik was er doorheen gelopen en ik heb mooie dingen gezien. Ik mocht eerst zelf rondlopen. Morgen zou ik een rondleiding krijgen met wat andere toeristen.

De Volgende Dag

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!